Hürriyet

24 Ağustos 2010 Salı

TikTak...

http://www.videoizletc.com/musicvideo.php?vid=f19877 Erkin baba Öyle bir geçer zaman ki

Bilmiyorum kaç bahar geçmiş,
Yılların süpürülüyor belediye çöpçüsü tarafından mütemadiyen her sabah…
Her gece bir kucak dolusu yalnızlık.
Her sabah bir tuhaf burukluk
Büsbütün karanlık…
Güne bakan çiçeklerini dost edindim bu aralar…
Tılsım alıyorum onlardan, ses veriyorlar “aldırma” diyorlar…
Aldıracak bir şey yok,
Yaşıyoruz biz payımıza düşen dakikaları
Tik tak yağmur
Tik tak bulut
Ne zaman saate baksam farklı bir boşluk
Değişmeyen tik taklar da zaman dursun istiyorum,
Dondursun biri
Şoklasın beni…
Sel yemiş gibi kıyıya vuruyor hayat beni.
Kumlara tutunmuşum, kaya değil ki kayıyorum
Tik tak işliyor zaman
Ellerimle öldürüyorum hayatımı
Tik tak geçiyor zaman
Senin istediklerin sende değil
İstemediklerin …
Tik tak geçiyor
Gün
Gece
Boşluk
Ve
Ve
BİR GARİP YALNIZLIK…

Büyük harfle yazdım . Eninde sonun da o da bitecek çünkü…
Tik tak değişiyor zaman…
Hadi, güldür artık beni.

Hiç yorum yok: