Hürriyet

27 Ağustos 2010 Cuma

Bencil Ol...

Ben,hiç bencil olmadım
Her ihtimalde olmadım
Olamadım
Başkaları ve onların mutluluğu hep önemli oldu
Neden mi böyle oldu bunu bende bilmiyorum
Şunu biliyorum ki bu sabah dilimde uyandığım türkü ile
“bencil ol”
İste
Talep et
Hep yardım
Hep vefa
Hep bekle
Sonrası hep cefa
İşte aldın terzi hanım boyunun ölçüsünü yine.
Hadi bu sabah da en azından bir gün olsun zonklayan ayakların, tutulmuş boynun,kramp giren bacağın ile bencil ol.
Umursama
Omzuna mı çarptı giderken adam
“ö…”daha öğrenemedin mi yolda yürümeyi de
Gerçi bu bencillik değil ama de
Kendine bak
Bu sözü dibe vururken dostlarım söylerler biraz dinlerim istemeden duyamam bir müddet sonra..
Neden mi böyle oluyor bunu bende bilmiyorum
Şunu biliyorum ki bu sabah dilimde uyandığım türkü İle
Kendi bestelediğim Türkü ile;
“bencil ol”
İste
Talep et
Hep yardım
Hep vefa
Hep en iyisi olsun
Hep herkes mutlu olsun bende olurum nasıl olsa
Olmuyor gülüm olmuyor
Herkes sadece ve sadece
Sadece kendini düşünüyor...
Kış ayazında yine çıplak kaldın işte
Sen ,iyi simi beni dinle…
Bencil ol
Olabildiğin kadar ol.
Yarın da şımar
Güzel oldun da ne oldu…
Çirkin ol
Bu sabah bencil ol

Hiç yorum yok: