Hürriyet

15 Ağustos 2010 Pazar

Tek Dostumuz Yakamoz...

http://www.mp3ziyafeti.com/bulent-ortacgil/bozburun-dinle.html

Bir yıldız tufanı bu
Kimse akıl erdiremez neler getirdiğine,
Ege ile Akdeniz arasında kuytu bir burunda.
Derin derin nefes alıyorum.
Yeni hayaller, umutlar, güzellikler için.
Yepyeni ay doğmuş tepesinde yıldız onu dansa kaldırıyor.
Kimse kimseye aldırmıyor, içkisiz sarhoş oluyorsun
Derin deniz teknem yine başucumda
Karanlıkta şıp şıp kıvrılıyor anlatıyor bana derinliğini sessizce
O da ben gibi anlatmayı pek sevmiyor dolmadıkça
Ta ki bir başka motor geçerse onun dalgası ile coşuyor
Kızıyor köpürüyor dalgalarını bana ulaştırıyor kıyıda
Her taraf dağ tepe ortada ben önümde deniz ve tepemde yıldızlar
Allah’ım şükürler olsun sana böyle bir nimeti dünya gözü ile bana gösterdiğin
Hislerimi uyandırdığın için.
Nasıl sevgi var burada
Nasıl doğal
Nasıl sessiz
İster istemez aşık olursun, kaçınılmaz.
Bambaşka bir diyar burası
Masal kentlerimin baş ucuna alıyorum seni
Akşamları benim lokmama ortak balıklar etrafımda cirit atıyorlar
Anlatmak mümkün değil
Buram buram doğanın aşklarına şahitsin burada
Kimi balayına gelmiş
Kimi nostalji yapmaya
Kimi kafa dinlemeye
Kimi kitap yazmaya
Yatasım geliyor yıldızlar altında,
Yazasım,anlatasım yer yer ağlayasım yer yer omzumu koyup dertleşesim geliyor burada.
Yalnızım nafile
Kimse bilemez neler istihyor ,hayal ediyor ve ne kadarına kavuşmuşum.
Şimdi döndüm memlekete aklım orada kaldı.
Yıldızlar altında inanılmaz muhabbete.
Gerçekten muhteşemdi.
Ve çok özeldi.

Hiç yorum yok: