Hürriyet

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Alerjim Var...

http://www.timsah.com/Emre-Altug-Cifte-Kavrulmus-Yeni-Klip-2010/qrPr0CyVCPH

Ne kadar kolay gider insanlar…
Ardına bakmadan
Ne kolaydır çekip gitmek
Umursamaz olmak.

Çok küçüktüm ben,
Babam ile Annem ayrılacaklardı.
Annem kardeşim ile beni almak istiyordu.
Babam dedi ki : Olmaz. Mahkeme karar verecek.
İlk ayrılmayı orada duydum,
İlk mahkeme adını,anlamıyordum ama üzülüyordum.
Ondan alerjim vardır benim,
Diğer alerjilerim gibi…
Tozu dumana katmıştır bazı evrelerinde hayat benim.
İlk mahkeme ev de kuruldu.
Babam dedi ki hafiften içkili:
Kimi seçiyorsunuz ? Karar verin!
Kardeşim hemen annemin safına geçti.
Kimi istemek ?Seçmek.
Ne demek bu? Çok küçüktüm ama üzülüyordum.
Ben zaten istediklerimleydim.
Kimseden gitmek, kimseden ayrılmak istemiyordum ki.
Hepsi canımdı benim.
Sonra eşyalar toplandı tek tek
Ben babamı seçtim.
Çünkü o yalnızdı. Dört den ikisi çıkmıştı,eşitliği biri sağlamalıydı.
O bendim işte !
Aslında ben kimseden ayrılmak istemiyordum.
Herkes benim canımdı.
Pencere açılıyor bazen hafızamın en derininde beni çok ca incitmiş küçük anılarımın büyük izleri.
Annem ile kardeşim merdivenlerden indi.
Epey bana seslendiler hadi hadi…
Kapıda susup kamıştım
Ne aşağıya inmek ne orada kalmak istiyordum
Ben, evimde mutlu olmak istiyordum
Aynı sesler aynı insanlarla…
Babam benim onu tercih edip kapıda bir müddet beklememin ardından “hadi sen de git”deyiverdi.
Ayağa kalktı. Alnımdan öptü. Saçlarımı okşadı.
Hadi git onlarla. Seni çok seviyorum. Beni de çok sevdiğini biliyorum dedi.
Ağlaya ağlaya mecbur indim.
Ta ki onlar barışana kadar çok şaşkındım
Aile de prova veriliyordu bak sakın mahkeme de babamı istiyorum deme tamam mı ?
Neden ?
Nedenleri büyüyünce anlıyorsun ama severken koparılmak çok fena çok acı çok can acıtan bir şeydir.
Ben küçüktüm bilmiyordum alerjim vardır devlet dairelerine
Hayatımda kimseden gitmedim
Gidemem…
Onlar bırakıp giderler
Tüm gidenler sağolsun
Gelenler baş tacı
Acılar bizi büyütüyor büyütüyor
Sonra el oğlu sana gelip “her şeyi de sen biliyorsun” diyebiliyor
Yaşadım
Kurtulmak için sığınırsın aslında aradığın omuza…
Kimi ömür boyu senindir
Kimi çekiverir birden
İşte o merdivenler gibi iniverirsin
Bir an evvel evine dönmek babana sarılmak istersin ya da annene.
Ama kalp kırıldı mı bir kere
Onarılmıyor
Onarılırsa yakışmıyor
Yakışırsa
Yaşayamıyor
O yüzden alerjim var benim bazılarına
O yüzden alerjim var bazı konulara
Sen de mi seçim yaptın ve yaptırdın ?
Eyvallah.
Ben kimseden gitmem gidemem
Gidenlere de eyvallah
Gelenler baş tacı.

Hiç yorum yok: