Hürriyet

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Birde Bana Sor...

Bana unut diyorsun,
Neyi unutmamı istiyorsun?
Adımı,
Kendimi
Seçimlerimi
Hayatımı
Favorilerimi mi
Neyi?
O zaman ben, ben olamam ki…
Zaten gitmiş benden istemeden gidenler;
İnan şaşırıyorum kendime
Neydi isteklerim, nerede hırslarım
Tutkularım…
Kaybolup gitmiş karanlıklar ülkesine
Işıklar yanıyor gecenin karanlığındaki sokak lambalarında,
Bir bir kapanıyorlar sabaha ermek üzere tüllerde peşi sıra
Yarının yorgunluğu bu geceden düşmüş biz gibi ruhlara…
Evlerin kiminde telaş
Kiminde çay partisi var şimdi.
Erol Evgin’in şarkısındaki gibi:
“ Bir ben sessiz
Bir ben çaresiz
Bir ben kimsesiz”
Bana unut diyorsun
Neyi unutmamı istiyorsun?
Diyorum ki sana :
“Gel sen ne çektiğimi birde bana sor
Evlerin ışıkları bir bir yanarken
Bende ki karanlığı birde bana sor”
Sor …
Neyi unutmamı istiyorsun?
Neyi unutmalıyım?

Hiç yorum yok: