Hürriyet

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Misal ...Ben çözemedim

Unutmuşum.
Unutmuşum bana kaç kez söz verdiğini…
Tüm gece hatırlayıverdim.
Tek tek...

Çok eski de gençlikte
“Sen hiç merak etme. Bunlar için üzülme. Ben her zaman senin yanında olacağım”

Askerde yemin töreni sonrası
“Seni bir daha asla üzmeyeceğim. Seni öyle çok seviyorum ki”
Babamın kabrinde “ Tamam ,ben yanındayım bak bende yaşadım geçecek buradayım”

Ameliyat öncesi
“Duvardaki tabloyu gösterip : Çıkar çıkmaz iyileş bak burası gibi değişik bir yere gidelim.
Sen çok sevdin istersen yine Kapadokya’ya gidelim”

Ameliyat sonrası
Sabaha kadar başımda bekleyerek:
Moral vererek: Tamam, uzatma iyileşeceksin yanındayım.

Sözler
Hayaller
Yeminler
İlkler
Ve bitenler...

Anlıyorum ki dediğin gibi gerçekten çaba göstermişsin.
Neye gitmişsin .Ne oldu da gitmişsin. Ne birikmiş de gitmişsin
Misal onu çözemiyorum işte…

Anneni kaybettiğinde beraber sarılıp ağlamıştık.
Günler sonra.“İyi ki yanımdasın. İyi ki benimlesin. Beni hiç bırakma” demiştin.
Ben tüm sözlerimi tuttum mu evet sanırım tuttum. Bunun cevabı tüm cevaplar gibi yalnız sende.

Şimdi neden gitmişsin onu misal çözemedim?

Esas insan belli bir olgunluğa gelince böyle demlenmiş bir ilişkinin tadını çıkarmak istememez mi ?
Her anlamda ; dost,arkadaş,eş, gerektiğinde anne veya baba. Gerektiğinde çocuğu,bazen sevgilisi, sırdaşı,dert ortağı. Yatağını ve hayatını paylaşacağı can ??? Bunları istemez mi?

Şimdi neden gitmişsin onu misal çözemedim ?
Seks mi mesele?
Saçımın rengini beğenmeyişin mi? Ama kes dedin kestim, uzat dedin uzatmadım mı?

Kilo mu ?
Yemek mi ?
Temizlik mi?
Güzellik mi?
Kültürsüzlük
Bilgisizlik
Terbiyesizlik
Hakaret
Sadakat
Sevgisizlik
Vefasızlık
Yalan
Dolan
Hikaye
Noksanlık ne ?

Topluyorum topluyorum hesap tutmuyor.
Şimdi bu birkaç hikayeden oluşan hayat kitabının sana ait olan kısmı senin ellerine kapanıyor.
Seni her ne olursa olsun güzel hatırlayacağım.
Bırak, bende kalsın tüm yıkıp gittiklerin…
Anlam katmıştır her ne yaşandıysa ve derstir esasında tüm insanlığa
Ben de tüm sayfalar henüz apaçık ama kapamaya çalışacağım.
Yine de herşeyi Allah bilir Allah kapar Allah açar.
Gün gelir herşey dökülür tek tek şu an ki gözyaşlarım kadar gerçek.
Benim inanamadığım gibi belki sen de o zaman inanamazsın.

Hiç yorum yok: