Hürriyet

3 Ağustos 2010 Salı

Görüş Mesafesi Sıfır...

Uzaklaş…


Uzaklaş,
Zira çok severim… Haliyle,
Bıkarsın
İncinirim...
Çok da sevilmek isterim.
Boğulursun.
Bir görürüm bir mecliste sohbette
Bir hissederim,
İncirim…
Uzaklaş.

Her şeyi söylemem
Anlaşılsın isterim,
Susar bekler (dim)
Geçti…
Duramıyorum artık
Onun için,
İncinirim…
Uzaklaş.


Ben çocuk olmak isterim,
Sen kızarsın,
İncinirim…
Belki sen de istersin,
Anlayamam
İncinirim…
Uzaklaş.

Beni kırmamak için söylenmemiş sözler vardır dillendiremezsin belki,
Arada buz olur.
Hissederim,
İncinirim…
Uzaklaş.

Ben,dünyayı dolaşmak …
Dans etmek
Gülmek isterim,
Dağ,tepe keşfetmek
Makul ölçülerde, tabi bu benim makulüm.
Sen,hoşlanmazsan. Belki hiç istemezsen
İncinirim…
Uzaklaş.

Hayaller kurmuşsundur,
Farklı farklı düşünce ve arzular doğurmuşsundur.
Biliyorum, ben yetemem.
Yetseydi, gidenler kalırdı.
Sade bir dünya benim yaşam sürdüğüm.
Huzursuz, belki mutsuz ederim.
İncinirim…
Uzaklaş.


Savaşa savaşa cephelerde yorulmuşum,
Kim dost kim düşman unutmuşum,
Bu dünya yı eğlenemeden yutmuşum,
Sıkarım seni,
İncinirim…
Uzaklaş.

Mücadelem çetin,
Her bayrak yarım kalmış ellerimde
Yaralarım ağır,
Kolay kolay kimse saramaz.
Yüreğimde sade bir büyük yalnızlık,
Takatim yok savaşmaya artık.
Yolda bırakırım bakarsın,
Ya da sen.
İncinirim…
Uzaklaş.

Öyle darbeler yemişim,
Öyle kırılmış ki kalbim
Kimseye güvenmemeyi ezberlemişim.
Boşuna elini uzatma
Kırarım belki ve
İncinirim…
Uzaklaş.

Velhasıl…
Belki ömrüm kısa
Bırak hayallerde kalsın her şey.
Benim hayalimde yani.
Dürüstlüğümü mazur gör
Bu böyle,
Şimdi, görüş mesafesi sıfır…
İncinmeden
İncitmeden
Uzaklaş…

Hiç yorum yok: