Hürriyet

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Aldırma...

Eski fotoğrafları çıkardım.
Hazır uykular uzun yolculuğa çıkmışken.
Ah ne kadar gençmişim,
O gençliğimde dağ gibi derdim sanırdım,
İşin güzel yanı bir on sene sonra aynı düşünceyi bugün için söyleyeceğim
Ve ömür treni “ çuff çuff “ yol alacak
Herkesin bir hikayesi var
Geçitleri, karanlık tünelleri elbet şafakları…
Annem ile babamı gördüm bir fotoğrafta hüzünlendim
Damlalar süzüldü yanaklarımdan,
Aynı rüzgara tutulmuşuz biz
Layık olamadığımı düşünerek biraz da.
Babamı gördüm
Bıyıklı bir fotoğraf.
Hiç sevmezdim o bıyıklı halini. Oysa şimdi nasıl sevdiğimi fark ettim.
Sevdim fotoğrafını,sevdim
Sevdim de ağladım.
Bebekliğim
Çocukluğum
İlk genç kızlığım
Tek kaybolmayan anladım
Saflığım.
Ne güzel !
Hala ne olursa olsun tertemizim.
Ağladım biraz da bunlar için.
Evet ağladım
Şu an da bile,
Biliyorum babam görse çok kızardı bana.
Olsun arada fazlalıkları atmak gerekir.
Sabaha tertemiz uyanabilmek için biraz da
Anlamazlar arasında tek kaldığında
Sarılırsın şarkılara
Kalırsın bir başına
Bakarsın duvara
Duvar sana
Geçer bu gün de aldırma gönül aldırma…
Aldırma…

Hiç yorum yok: