Hürriyet

15 Ağustos 2010 Pazar

Çok konuşunca her konuda susma vakti gelmiştir

Dün akşam üst üste aynı şarkıları dinlerken dilime dolandı
Sonra aklıma
Sonra rüyama
Sabah farklı kalktım
Demek ki mutluydun
İstemiştin
Tertemizdin kirlenmek istedin
Eşit olmadığın / olmadığım bir yerlerde bizi harcamak istedin
Kolayca siliverdin.
Bu kadar mıydı?
Sözüm yok !
Seçim senin.
Dün gece mehtaba karşı demlendim iyice sardım sardım kelimeleri ve yaşananları
Biz çok özeldik be gülüm
Değdi mi bu gayretin
Alacağımız iki satır nefes huzurla
Ama sen fark arıyormuşsun
Sözüm yok !
Seçim senin.
Hadi bilgisayar kullanır gibi bas delete tuşuna
Ah pardon güzelim,
Bu söz yalnız bana
Ben şarkıda kalmışım İlhan Şeşen Abi söylüyor
Sana neler oluyor
Bana neler oluyor
Bize neler oluyor
Sözüm yok !
Miden kaldırıyorsa elinden geleni ardına koyma
Seçim senin
O kadar çok konuştum
O kadar çok anlatmaya çalıştım ki
Ihıhhh
Şişşşt!
Ben tıptayım…

Hiç yorum yok: