Hürriyet

2 Temmuz 2011 Cumartesi

SANMAK...

Sevmek
Sevmeyi bilmek.
Yürekten sevmek.
Bana sevgimi sormadın ki.
Bana hiç sormadın ki.
Benim ki sadece kendi kendine bir aldanış işte.

Ben sevgimi çitleyemem
Bilmez miydin hiç.
Ölesiye severdim, sevmeye değersen.
Ben, her şeyimle gelmiştim.
Tüm duygularımla.
Varımda olan ne varsa.
Anlamadın.
Oysa
Sen, hiç sormamıştın ki.
Benim ki sadece kendi kendine bir aldanış işte.

Bir minik kıvılcımı hayra yormuştu,
Şu yufka yüreğim.
Seni bambaşka yerlere koymuştu.
Sevgi dolu ruhum.
Ama
Bana hiç sormadın ki zaten,
Benim ki sadece kendi kendine bir aldanış işte.

Aşka seninle kanat açmak istemiş,
Seni sevmek,
Beni sevdiğini düşünmek
İştemiştim.
Vaat edilebilecek gelecekler düşlemiştim.
Hem de ne çok.
Çokça zaman geçti.
Oysa
Sen, hiç sormamıştın ki.
Benim ki sadece kendi kendine bir aldanış işte.

Hayat da ki en büyük ahmaklık.
Sevilebileceğini ve tek olduğunu düşünmek.
Senden olmayana yüreğini esirgememek.
Ne çok ne derinden sevmiştim.
Sen, bilemezsin.
Ölçemezsin bile.
Tarifi imkansız
Oysa
Sen, hiç sormamıştın ki zaten.
Benim ki sadece kendi kendine bir aldanış işte.

Sanmak…
En büyük ahmaklık.

Hiç yorum yok: