Hürriyet

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Gözleri Kapalı

Sabah can hıraç atıyorum kendimi yollara.
Gözümü kapamak istiyorum otobüste bir an, zira akşam uyu uyan bir haldeydim.
Tam kepenkleri indireceğim;
Aaa neden giriyor otobüs buraya?
Topkapı yolunda ne işimiz var şimdi?
Acaba ananem ile dedeme eksik duamı okudum ne?
Arkamı dönüyorum karşımda ki ilk kişiye:
“ Neden buraya girdi otobüs. Nereye gidiyor?”
( Hayır yani kendinin yanlış otobüse binme ihtimali olamaz)
-Kirazlı’ya.
*Ne !
Ne Kirazlısı? Ben Yenibosna’ya gideceğim. (hayır uygun olsam çilek isterdim de)
Kirazlı nerede?
Adam da şaşırmış tuhaf tuhaf bana bakıyor haklı sabahın yedisinde bir kadın…
*Dur, dur kaptan ben ineceğim.
İniyorum ve ilk işim tabeleya bakmak sen git 82 diye bin 92 ye.
İn taa nerelerde, yürü babam yürü metrobüs yoluna çıkmak için.
Otoban bağlantı yolu taksi de geçmiyor, geçse de gerçi çoğu korsan güvenemiyorum.
Gel metroya vur kendini oradan minibüslere in merkezde.
Çok şükür geldim.
Bütün İstanbul’u tavaf ettim.
Eee mesai arkadaşımın dediği gibi : senin gözün 82 yi görmek istemiş 92 olduğunu görmüyorsun. Beynin gözlerine söz geçiremiyor”
Doğru söylüyor.
Gözü kapalı oluruz bazen, gözlerimizi fal taşı gibi açmamız gerektiğini hiç bilmeyiz bazen.
Bir melodinin ince mısraları gibidir sabahın ışığında yine yüreğimiz.
Şimdi Pazar sabahından beri, bir şike dir gidiyor.
Yani niye şaşırıyor, neye tepki veriyorsunuz ki anlamak mümkün değil.
Balık baştan kokar.
Ak kaşık gibi olacağız. Anamızdan emdiğimiz süt gibi hani.
Seçtiğimiz seçimler ne güzel işliyor işte
Mesela tesadüf mü sizce Futbol Federasyon Başkınının seçildiği günün hemen arkası, adı bir zamanlar Uefa kupasını kaldıran bir takımın kaptanının konuşması.
Hepsi güzellik hep dürüstlük ve doğruluk için.
Mesela ben Sn. Arınç her ne olay olursa olsun konuşma yaparsa kulak kesilirim o her şeyi bilir her şeyi doğru söyler ne diyor şimdi :
“Türkiye gerçek hukuk devleti olma yolunda hızla ilerliyor.”
Valla bravo.
Aydınlanıyoruz, sizde konuşuyorsunuz ileri geri.
Bırakın yapsınlar adamlar işlerini.
Helal.
Bizim gibi gözleri kapalı değil yanlış otobüse binmiyor onlar, ancak nihayetinde Allah’ın izniyle hepimiz aynı yolun yolcusuyuz.

Hiç yorum yok: