Hürriyet

18 Nisan 2011 Pazartesi

Seçiyorum...

Her seçim,
Bir başka vazgeçiştir…

Öyleyse;


SEVGİ’yi seçiyorum…
Sevgisizlikten vazgeçiyorum.

DÜRÜST’lüğü seçiyorum…
Yalanlardan vazgeçiyorum.

DOĞRU’yu seçiyorum…
Yanlışlardan vazgeçiyorum.

AŞK’ı seçiyorum…
Yalnızlıktan vazgeçiyorum.

MUTLU’luğu seçiyorum…
Mutsuzluktan vazgeçiyorum.

GÜZEL’i seçiyorum…
Çirkinliklerden vazgeçiyorum.

YENİ’yi seçiyorum…
Eskilerden vazgeçiyorum.

DOĞA’yı seçiyorum…
Yapaylıktan vazgeçiyorum.

HUZUR’u seçiyorum…
Keşmekeşlikten vazgeçiyorum.

SIHHAT’i seçiyorum…
Keyifsizlikten vazgeçiyorum.

ZENGİN’liği seçiyorum…
Fakirlikten vazgeçiyorum.

SANAT’ı seçiyorum…
Yokluktan vazgeçiyorum

POZİTİF’i seçiyorum…
Negatiften vazgeçiyorum

DİNAMİK’i seçiyorum…
Durağanlıktan vazgeçiyorum

ve

YAŞAM’ı seçiyorum.
Bırakılmışlıktan vazgeçiyorum.

Hiç yorum yok: