Hürriyet

17 Nisan 2011 Pazar

Gülümsüyorum...

Satırlara mı sığmış anılar,
Ya anılar arasına birkaç kırıntı gözyaşı…
Buyurun hepsi sizin olsun.
Eski de ne kaldıysa adı “mazi” olsun.

Mazi kalbimde yaradır şarkısı değil.
Gönlüme dolan sonsuz aşkı seçtim ben,
Yolum açık olsun…

Gözlerim ışıldayacak
Saçlarım parlak
Yanaklarım al al
Hayat beni istediğim gibi kucaklayacak,
Ve sözlerim güzellikleri doğuracak.

Hangi mektupta yahut hangi yazıda kalmış adlar…
Hangi kıyafete sinmiş de çıkmamış koku…
Sıyırdım attım hepsini üzerimden.

Bir tek ölüm acıttı canımı, ziyadesi boşmuş.
Hayat aşk için doğmalı.
Doğarken, doğru insanı bulmalı.

Ben çoktan geçtim eskilerden,
Her şey ben istemeden başladı tek tek yenilenmeye.
Aslında yenilenmesi gerekeni geç görmekti tüm mesele.
Yani anlayacağınız;
Emekliyordum,
Oysa ben yürümek için bir adım attım.

Artık gülümsüyorum…

Her şey geçti…
Her şey huzurda…

Satırlara mı sığmış anılar,

Hangisi?

Hangi gözyaşı?

Buyurun hepsi sizin olsun…

Ben,
Mutluluğu seçiyorum…
Çokça mutluluğu.

Ben, artık gülümsüyorum.

Hiç yorum yok: