Hürriyet

2 Nisan 2011 Cumartesi

BABA, Beni Maziye Götür...

Baba Beni Maziye Götür…

Benim babam bana sen söyle
Canım babam doğruyu söyle
Bu adam beni seviyor seviyor
Bu adam beni üzüyor üzüyor

Neden baba bu hayat böyle
Kimse senin kadar sevmiyor öyle
Keyfim yok niye
Canım sıkılıyor niye

Baba beni al maziye götür
Anlat aşkı o günlere götür
Benim bu zamanla bir sorunum var
Bu gece beni kendime getir

Baba beni al maziye götür
Anlat aşkı o günlere götür
Neden her şey bu kadar değişiyor
Meşk olmadan aşk hiç yürümüyor

Bu adam beni seviyor seviyor ama
Bu adam beni neden üzüyor üzüyor
Neden babam bu hayat böyle
Kimse senin kadar zaman vermiyor ömre

Baba beni al maziye götür
Anlat aşkı o günlere götür
Benim bu zamanla bir sorunum var
Bu gece beni kendime getir

Baba beni al maziye götür
Anlat aşkı o günlere götür
Neden her şey bu kadar değişiyor
Meşk olmadan aşk hiç yürümüyor

Benim babam ah her şeyi söyle
Anlat sabaha kadar niye bu hayat böyle


İZEL’in 2011 yılı yeni Klip Şarkısının, son derece içli sözleri.

Söz-Müzik kendisine ait.
Her şeyden öte,
Bu eseri babasının anısına düzenlemiş.

Şarkının klibi Ada da geçmekte.
Çocukluğumuz, düşlerimiz ve hatıralarımız...

Kırklı yaşlarına gelmiş olanlar; hafif buruk, biraz mahsun.
Kimi annesine
Kimi babasına hasret.

Fotoğraf kareleri canlı canlı, tek tek düşerken;
Hayat sevgi dolu geçerken,
Ve bizler bu yüce sevginin altında, dal dal filizlenirken.
Sanıyorduk ki, hiç bitmeyecek.
Hiç bir şey eksilmeyecek.
Fotoğraflar solmayacak.
Mahalle bakkalımız bile yerli yerinde hep demirbaş olarak kalacak.

Zaman, herkese yaptığı iyiliği bizlere de yapmakta sadece,
Aslına bakarsanız İzel’in sözleri gibi düşünürsek eğer “ Baba, beni al maziye götür”…
Şu an da hasretlerimizin ilacı aslında o zaman ki anda saklı.
Biraz deşersek yarayı; kanaya kanaya çıkıyor içersinden irin değil onların verdikleri tılsım.

İster DNA, ister kan grubu ve isterse hücrelerimiz olsun onlardan emanet alınan.
Bizler ruhlarımıza verdikleri güzellikle, hasretiz onlara.
Bizler yana yakıla gözlerine hasretiz ama bebeklerimizde saklı güzellikleri.
Bizler beynimizle an ve an ulaşabiliyoruz onlara.
Şu an fizikken göremesek de aslında hep varlar, hep vardılar.

Her şey değişiyor,
Çünkü dünya dönüyor…
Onlar gittiler, bizleri bıraktılar yerlerine.
Ve bizde gideceğiz vakti geldiğinde ;
Yerimize güzel şeyler söyletebilecek isek ne mutlu…
Gerisi
Gerisi
Boş, hayat ile kaynıyor sadece…

1 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel bir şarkı bayılırım.
Ve evet hayat çok hızlı akıp gidiyor canım maalesef...