Hürriyet

15 Şubat 2011 Salı

YapaYalnız

İnce bir tül perdenin arkasına gizlenmiş anılar gibi rüzgar.
Usulca giriyor içeriye,
Sinsice…

Hangi duvara vursa,
Yine ben
Yine sen
Yine biz…

Fotoğrafları araladım;
Geçmiş günlerin içerisinden,
Kötüleri ayıkladım taze fasülye gibi.
Çikolatalı sufle gibi en güzelleri bıraktım.
Dudak aralarımda hep tebessüm tadı ile kalsın diye…

Gezdi gezdi
Geçti geçti
Gönül
Her ızdıraptan emin ol!

Dolandı dolandı rüzgar
Yine kondu gönlüme sinsice
Ege’den çıkmış sinsice
Bir tur Akdeniz
Ve benim akşam karanlığındaki camımda.

Yağmuru bekliyorum artık,
Şimdi beni dindirsin
Şimşekleri ile sindirsin
Sustursun yüreğimi
Sustursun ruhumu
Ahh
Ahh rüzgar
Yapma bunu bana,her defasında
Poyraz olup esme içime delice
Çileden çıkarma beni
Yalnız, yapayalnız bu sonu gelmeyen rıhtımda.

Hiç yorum yok: