Hürriyet

18 Şubat 2011 Cuma

Telaşlarım...

Yavaş mısınız?
Yoksa Telaşlı mı?

Eskiden çok yavaştım
Sonra telaşlandım
Şimdi yavaşladım…

Yoruldum belki de
Bekleme odasında,
Bir aşk bekledim.
Kandırdığım yanılgılarımla ruhumu kıyasıya çarpıştım.
Avunup avunup savruldum
Sığındım kıyıcıklarıma

Nasıl bir ruha giriyor insan
Acılardan geçerken
Kör oluyor severken
Yok oluyor
Ve kül oluyor,yeniden doğmak için…

Doğmak için dinliyorum
Doğmak için bekliyorum

Fatih Erkoç’un yeni albümün şarkısı ne güzel geldi
Gece gece

“İncecik bir çizgi aşkın gülen yüzü
Anlamak pek zormuş anlamadım
Aslında hatayı biraz da kendimde
Aramam lazımmış aramadım
Yıllarca bir sürü masallar uydurup
İlk önce kendim inandım
Sığındım anılara
Yenildim,yalanlara aldandım
Ah telaşlarım birde aşklarım
Ne çektiysem sizin yüzünüzden çektim
Bu son savaşlarım
Zaten yavaşladım
Acıları sizden daha çok sevdim
Ah telaşlarım birde aşklarım
Ne çektiysem sizin yüzünüzden çektim
Bu son savaşlarım zaten yavaşladım”

Hiç yorum yok: