Hürriyet

25 Şubat 2011 Cuma

YAĞMUR YAĞIYORDU...

Yağmur yağıyordu,
Yeşil ormanlar içerisinde.
Sağnak

Sesler,yeşil yapraklar arasından sızıyordu
Sen,
Sen gözlerime bakıyordun sadece
İşte orada gördüm ilk kez gözlerinin içindeki yeşili.
Hırçındı rüzgar…

Geldiğin gibi giderken de düşlerim yeşildi.
O yüzden yeşili her şeyden çok sevdim ben.
Cesaretin,
Dinginliğin
Susuzluğun
Ve onurun rengi…

Kuş sesleri bölüverdi ilk kez senden gözlerimi,
Söylemiş olduğun,
Söylemiş olduğum tüm sözler üzerine…
Sustu orman,
İlk öpüş üzerine
Gök ve yer birleşti
İşte yeşiller dans etti
Aşk bu olmalıydı.
Aşk,yaşarken tüm ihtişamı ile ruha dolmalıydı.

Tüm beklentileri,
Tüm hasretlikleri
Tüm hırçınlıkları
Tüm tümleri varıp da
Koştum o ilk yeşile yeniden.
Senin gözlerini aradı,bakışlarım
Senin güzel dokunuşlarını
Sen,gerçekte var mıydın yoksa
Bu beklenen bir rüyamıydı
İnan hiç anlayamadım

Ne zaman
Yağmur yağsa yüreğime
Ve gerçekte toprağa
Kokusu taşınca doğaya,
Sana bakan gözlerim düşer aklıma sinsice
Ve ellerim ellerini arar sessizce
Bir derin yeşile alıverir gözlerin,gözlerimi
İşte yeniden kavuşur,
Gerçek yeşilin kökleri…

Hiç yorum yok: