Hürriyet

17 Şubat 2011 Perşembe

Tahrik Etmeyin !

Yer : Isparta
Tam üç yıl önce “Dokuz” yaşındaki kıza çocuğuna tacizde bulunuldu.Sonra tam üç kez akıl ve ruh sağlığı yerinde mi diye Heyet Karşısına çıkarıldı.Dava devam etmekte.
O zamana kadar teşekkür belgesi alan bu minik kız şu an en basit matematik problemini yapamıyor.
Yer:Adana
Lisede Müdür Yardımcısı olan kişi,okul öğrencisi 14 yaşındaki kıza üzerinde sigara var mı diye odasına çağırıp üstünü yoklayarak tacizde bulunuyor.Dava sürüyor.
Yer:Samsun
Çocuk Esirgeme Kurumu’na bağlı yurt da kalan 15 yaşındaki kıza,görevli öğretmenin tacizde bulunduğu iddiası ile olay yargıya taşındı.
Yer: TAKSİM
Lafı uzatmayalım.
Malum biz ülke olarak her yıl erkekliğimizi ibret-i aleme bu şekilde göstermeyi adet edinmiş duruma geldik.

(Bu veriler son üç yıl önceki bilgilerdir)

Haklılar ama değil mi?
Elin gavuru,fingirdek kızın ne işi var Yılbaşında bilmediği meydanda
Hak ediyor…

Mini etek giyiyorsan
Hak ediyorsun…

Asklı bluz giydiysen erkeği tahrik ediyorsun
Hak ediyorsun…

Sigara kullanıyorsan kafadan hafifsin
Hak ediyorsun…

Hele saçların sarıysa
O zaman istemeden vermelisin
Hak ediyorsun…

Gülümsedin mi?
Hak ediyorsun
Dön önüne
Hak ediyorsun

Merhaba mı dedin!
Sana ne
Senin konuşmak ne haddine
Hak ediyorsun

Mesela ben reklamlarda İtalyan adamlarını görüyorum saçma sapan bir reklam da nakliyeci,aşcı,bilimum çalışan adam isterik isterik poz veriyor.
Beni tahrik ediyor deyip zıplamalımıyım.
Sokakta gördüğüm jöleli adamı öpmelimiyim.
Bu nasıl bir şeydir.
Tahrik
Yani oruçluyken canının birden çiğ köfte isteyip yemesimidir?
Yiyor musun?
Hasta yakınının yanında refakatçi isen ve sigaraya düşkünsen nasıl tahrik oluyorsun.
İçiyor musun hastanın yanında?


Dünya da ki Cannes Plajı’na hiç girmiyorum, onlar kafadan şişe geçirmelik.
Bütün erkeklik organlarını birleştirme yetkin olsa hepsini tespih gibi dizmek lazım ibret-i aleme.
Görsünler bak bakalım tahrik etmek neymiş.

Ve şimdi soruyorum.
Bu yazıyı okumaya başladığınızda yaşları geçen bu çocuk ve genç kız adayları
9 / 14 ve 15

Hangi hal ve davranışları ile karşı tarafı tahrik etmiş olabilirler sizce?
Yoksa hadım edilmesi gereken insanların organları değil beyinleri mi olmalı?

Nasıl eğitmeliyiz ailemizi
Çevremizi
Dünyayı

Bu nasıl hayata bakıştır, soruyorum.
Siz göz göze geldiniz.
Eliniz elinize değdi diye ödünüz kopuyor ama öte yandan bir başka cana atlamayı hak görebiliyorsanız bu nasıl bir düşünce yapısı olabilir.

Sizin ananız
Kızınız
Kız kardeşiniz yok mu?
Sizi kimler doğurdu
Yoksa gerçekten beyniniz gibi duygularınız ve tüm yaşam yolunuzda mı hadım oldu?

Hiç yorum yok: