Hürriyet

24 Haziran 2011 Cuma

Sırılsıklamım...

Yağmur yağıyordu
Saçakların arasından,
Usulca kayıyordu damlalar
Bir kemanın nağmeleri gibi iniyordu saçlarından yüzüne
Damlacıklar…

Her bir zerre kadar olabilmeyi istedim.
Sana gelmeyi düşledim,
Fark ettim şimdiye kadar kaçan zamanları…
Senin gözlerini bir şöminenin önünde hayal ettim.
Bir fırtınadan kaçar gibi koşup
Avuçlarından taşmak istedim
Sevgi adına ne varsa üzerime vazife
Sana vermek…

Yağmur yağıyordu…
Bir yerlerde,
Ve ben sana;
Senin aşkına sığındım, habersizce…

Bundan sonra hayatıma düşen her damla da,
Sen akıyorsun gönlüme…
Dere tepe,
Her yer sen.
Her fısıltı,
Her akış.
Senin ismin gibi yüreğimde.
Yağmur yağıyor,
Uzak mevzilerde …
Kan ter içinde duygularım…
Savaşıyorum sana söylememek için tüm olanları içimde.
Gök gürüldüyor
Şimşek çakıyor
Sen bilmiyorsun…

Yağmur yağıyor
Ve ben sırılsıklamım…

Hiç yorum yok: