Hürriyet

9 Haziran 2011 Perşembe

Güverte de...

Bir geminin güvertesinde
Kollarımı birbirine dolamış, uzaklara…
Çok uzaklara bakıyorum.
Ay, yıldızlara her zaman ki orkestra şefliği yapmakta.
Deniz koyu kostümünü giymiş.
Vals için her şey hazır

Sular durgun
Sular dingin
Üzerimde parlıyor beyaz bir elbise
Ayaklarım da ışıltılı bir ayakkabı
Sanki biraz sonra, dans edecekmiş gibi.
Saçlarım dalgalı
Rüzgar hafiften okşuyor tellerini, ince ince…



Bir geminin güvertesinde
Kollarımı birbirine dolamış, uzaklara…
Çok uzaklara bakıyorum.
Ufuk çizgisi görünmüyor.
Mühim değil ben sonsuz olanı seçiyorum.
Ve burada olmaktan çok mutluyum.


Birazdan bilmediğim bir nefesi hissetmeyeceğim
Belki o dansı bile etmeyeceğim…


Yahut, hayatı demlemiş gözlere bakamayacağım


Beni anlamayacak
Hiç görünmeden gideceğim, yıldızlara…

Önemli değil, ben şu an olmak istediğim yerdeyim.
Sular durgun
Sular dingin
İçimde ki umut,sevgi, aşk topyekun taarruzda
Beni seviyorum…

Bir geminin güvertesinde
Kollarımı birbirine dolamış, uzaklara…
Çok uzaklara bakıyorum.
Ay, yıldızlara her zaman ki orkestra şefliği yapmakta
Şallım kayıveriyor omuzlarımdan,

Bir vals başlayacak birazdan

Tam da dilediğim gibi;
Sonsuza doğru…
Huzurla.

Hiç yorum yok: