Hürriyet

3 Haziran 2011 Cuma

S A L L A...






Festival Adı: K E L

Bildiğiniz gibi Kel başa, şimşir tarak değil ancak muhteşem bir gençlik organizasyonu.
Yani alın beni onyedilere.
Hep birlikte kopalım gitsin.

Kabataş Erkek Lisesi’nin yaz festivali.
Eski düğünler misali tam üç gün üç gece…
İlk gün Sayın. Feridun Düzağaç
İkinci gün Sayın. Atiye
Ve son gün Grup Sayın. Athena.


Sizce ben hangisinde olabilirim?

Bilen de var bilemeyende sanırım birazcık bilenler daha fazla öyle hissediyorum çünkü.
İçimden ve buradan çeşitli gülümseme ifadelerimi belirterek yazıma devam etmek istiyorum.

Bilumum lise birinci, ikinci ve son sınıf öğrencileri.
Yatılı okuyanlar, hazırlık okuyanlar hepsi o mekanda.
Yani ister istemez gönlünüz kayıyor.
Okul değil tatil köyü mübarek!
İnsan hiç mezun olmak istemez bu mekandan.
Sürekli aşık modunda dolaşırsın sanırım.

Şimdi yaş ilerlemiş olsa da önemli olanın ruh olduğuna kanaat getirdiğim için çok mutluyum.
Acayip eğleniyorum.
Okul aile birliği, mezunlar derneği dışındaki görevliler dışında Atiye konserine gelen ağır başlı ablalar konumunda olması gereken topu topuna iki kişiyiz.
Diğer hanım müdür beyin akrabası onun hiç şansı yok
Ama benim öyle değil.
Çok sevip ve sempati duyduğum Atiye, beyaz bir örümcek adam kostümüne bürünmüş dj in şahane performansından sonra sahne alıyor…

Boğaza karşı, hava kararmak üzere
Arkamızda Boğaz Köprüsü, bir kırmızı yakıyor bir mavi ışıklarını.

Biraz önce yatılı öğrencilerin camlardan sarkarak arkadaşlarına attıkları erik, kayıs ardındna yetinmeyip sulu kutlamalara geçtikleri andan kalan ıslaklıklarımızla alkışlıyoruz Atiye’ yi.

Sular fıskiye gibi üzerlerimize yağarken, gençler üst üste.
Kızlar erkeklerin omuzlarında.
Kimi halay çekmekte.
Kimi erkek kankiler oldukları yerde tepinmekte.
Kopmuşlar grubuna bizde ortak olup.
“Sallaaaa…
Hangi aşk yola gelir ki
Acı veren biri mutlu eder mi ?
Aldatan aldanırmış değer mi ?
Bahane bol.. gönül dara düsünce,
İnsan hata yapar mı sevince ?
Sınırları çizersin giderse
Üzeni yolla
İsterse dönsün sonra
Salla ardına bakma asla
Yolla aldatan aldansın.. Salla…aaaa

Döktür ….
Dondurma dondurma
Bu mudur? Budur rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gazı almış gidiyoruz.
Atiye, dört bayan dansçısı ile muhteşem.
Ekip uyumu, sahnedeki mutlulukları en önde duran bizlere nasıl da yansıyor.
Finale doğru sevgili Atiye sahneden aramıza katılıyor.
Tahmin ettiğim gibi çok tatlı
Bir Hadise var böyle sanki kuzen, yeğen
Bir de Atiye.
Allah yollarını açık etsin çok tatlılar.
Atiye her haliyle çok başarılı ve ne kadar başarılı olacağını şimdiden görmeyen gözlere öğretiyor.
Performans harika
Dans, koreografi oldukça uyumlu.
Bence kesinlikle İngilizce şarkı seslendirmeli.
Arapça dan Hindistan yelpazesi gibi şarkısı ile gençler coşuyor.
Halleee haleee .Melimeli melllll…
Oryantal figürler muhteşem.
“ Ya ben sizi çok sevdim ne kadar tatlı insanlarsınız! Üstelik erkek öğrencilerinizde çok yakışıklı”
-Bir grup bağırıyor:
*ATİYE EVLEN BENLE!
-Çok tatlısınız ama ben henüz evlenmeyi düşünmüyorum.
Adı AHMET olanlar ellerini kaldırsın.
İşte bu şarkı sizin için :
“Aylardır çıkıyoruz
Kahve çay anlaşıyoruz
Kalmadı park gezmediğimiz
Kalmadı mağaza girmediğimiz
Geceleri konuşursun
Planlar yapıp uyutursun
En önemlisini unutursun
Heyecandan yutkunursun
Elimi tutman sürdü bir ay
Saçımı okşaman altı ay
Madem ciddisin
Oyalama usandırma,
Mutlu et bir zahmet”
Ardından bu sevgili babam için diyor ki muhteşem:
“BABA özledim seni
Çok özledim
Olmaz mı olmasan uzaklarda
Hani anlatırdın ya
Biliyormusun baba
Razıyım hatta
Yalınayaklarımla işe koşmaya
Güneşin altında, pamuk toplamaya
Yeterki sen ol yanımda
Baba özledim seni
Çok özledim
Olmaz mı olmasan uzaklarda”
Ardından Teoman ile yaptığı düet ki o da muhteşemdir… “Kal”
Okul yıkılıyor tabiri caizse…
Birbirinden güzel şarkılar ve sempatik, cıvıl cıvıl bir genç.
Ve onu seven diğer grup gençlik.
Tekneler demir atıyor geçerken onlarda bu hoş manzaradan yararlanmak istiyorlar.

Nazan Öncel parçası da harika.
Ve tabi ki beni etkileyen : Bana Bir İnsan Lazım adlı şarkısı…
“BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ OLDUĞUM GİBİ GÖREN
BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ OLDUĞUM GİBİ SEVEN
BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ SAYAN VARLIĞIMDAN HOŞLANAN
BANA BİR İNSAN LAZIM ADAM GİBİ ADAM OLAN

BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ DİNLEYEN, DESTEK VEREN
BANA BİR İNSAN LAZIM TARTIŞABİLEN, KAVGA SEVMEYEN
BANA BİR İNSAN LAZIM BENCİL OLMAYAN, PAYLAŞAN
BANA BİR İNSAN LAZIM ADAM GİBİ ADAM OLAN”

Adı erkek lisesi olarak anılsa da çoğunluğu kız öğrenciden oluşan, geleceğimizde coştuk coştuk. Kudurduk …
Ve son bir defa daha “Kal ve “Salla” ile Kabataş Erkek Lisesi’ni sallıyoruz…
Dün gece muhteşem performansı yeniden yaşamak isterseniz bu cumartesi akşamı Kuruçeşme Arena da sahne alacak, lokum.
Bence izleyin, eğlenin, neşelenin




Genç kalın…

Bu mudur? Buduuurrr…..

Hiç yorum yok: