Hürriyet

27 Haziran 2011 Pazartesi

Şimdi Sevmek Zamanı...

Sevmek Zamanı…

Unut her şeyi şimdi.
Hazır mısın, sıfırdan her şeye.
Diyor bana hayat…

Hayatın bu an.larını seviyorum.
Hele bugünkü gibi göğü kuşatmış muhteşem bir hava var ise.
Her yer sevgi her yer aşk.
Tüm sıkıntılara rağmen.
Kulağımda Latin müzikleri aşka yelken açıyor kulaçlarım.

Otobüs saati değişmiş, o yüzden arkadaşların arabası ile topyekun inip aktarma yapıyorum.
Çok şükür hemen hareketleniyor otobüs.
Kulağımda çok hoş nağmeler…
Kafamı kaldırınca, genç ile göz göze geliyoruz…
Çok şaşırıyorum.
...
Birden adadayım sanıyorum.
An.lık olarak kafam kendini toparlamaya çalışıyor.

Bir dakika yaw nasıl olabilir?
Çocukta şaşkın bakıyor benim şaşkın ifademe.

-Merhaba. Ben sizi gördüm de acaba mı dedim.
Diyor.

*Aaaa tesadüfe bakar mısınız. ( Elimi uzatıyorum tokalaşıyoruz)

-Nasılsın abla?
*Teşekkür ederim iyiyim. Siz? Nasıl benden sonra rahat dönebildiniz mi?
-Ohhooo çok rahat döndüm.

Peki görüşürüz diyorum. Önümdeki koltuğa oturuyor.
İkimizde kulaklıklarımızı takıyoruz yeniden.
Bu gün radyo kanalını değiştirdim. İyi de oldu. İçim aydınlandı.

O kulaklığını takmış.
Ben kulaklığımı takarken gökyüzüne bakıyorum.
Varsa bana bir mucize gönder diyorum kendi kendime sıkıldım artık.

Genç tekrar bana doğru dönüp
-İşten dönüyorum, kuyumcukent de çalışıyorum siz nereden geliyorsunuz? deyince.
Aklıma geliyor cümle vapurda. “ Çok güzel alyanslar var artık çok orijinal”
-Vardır muhakkak diye verdiğim cevap.

Emes hastası o delikanlı ile karşılaşmam aslında tesadüf değil bana bir şey anlatılıyor.
O an kafamı kaldırıyorum inanamazsınız tabela yukarıda; karikatür şeklinde gelin damat resmi.

Ben sevme zamanının tam ortasındayım belki de farkında değilim.

Yakında çok güzel bir mucize olacak.
Yada çok güzel bir şey, bunu hissediyorum.
Şarkı öyle diyor “ be happy !”
Mutlu Olmak!
Sanırım bunun vakti geldi.

Bana bir şeyler anlatıyor doğa.
Yanlış mı anlıyorum, kafamdan yazıyor muyum bilmiyorum ancak bu kadar söz boşa değildir.
Hayat, ayrıntılar da gizlidir.
Birazdan çocuğun adını soracağım her şey burada gizli. İsminin anlamında.
Kendi kendime konuşuyorum, düğmeye basarken.

İneceğim durağa geliyorum .
Üstelik de daha erken varıyorum eve.
Genç delikanlıya iyi haftalar diliyorum.
-Yine burada karşılaşırız belki diyor bana.
*Kim bilir belki burada belki ada da. İsminiz neydi?
-Serhat !
Sizin ki?
----
Yani : İki devlet arasında ki sınır. Sınır boyu.

İki kişi arasında ki sınırlar şekilleniyor. Demek.
Sınırlar kalkıyor yeni sınırlar oluşuyor. Sınırlararası değil tek hayat oluyor.
Bu yanılmadığımın kanıtı.
Şarkılarda eşlik ediyor.
Bir şeyler olacak hissediyorum.
Ya da kafayı yedim.
Ama ben hayat da bu tür mesajlarla nadir de olsa karşılaştım.

Sanırım aşkın, mutluluğun, sevginin sınırlarını şekillendireceğim.
Çok şükür.
Artık mutlu olma zamanı.
Şans vermek gerekiyor kendine, üstelik ağır bedeller ödediysen.
Hak eden biriyle el ele vermek.

Bilmiyorum,
Tuhaf bir mutluluk ve huzur var içimde.
İnşaAllah yanılmıyorum.

Hiç yorum yok: