Hürriyet

26 Mayıs 2011 Perşembe

Ne Kadar?...

Kum rengi saçların
Deniz kadar özgür gözlerin
Her göz kırpışın, yeni bir dalga gibi
Beni içine almakta.

Yazın sıcağında;
Sen mi bana susamıştın?
Yoksa ben mi?
Ya da ikimiz de birbirimize mi?

Dünyanın hangi okyanusundaki güzellik bu?
Peki, bu güzel nağmeler
Rüzgarın getirdiği tüm güzellikler

Sen, yıllardır beklediğim bir günün seher vakti gibi
Gizlice düşlerimden, gerçeğime dönüşüyorsun.

Sen, gerçek misin?
Sen, sözünde duran mısın?

Ben deki beni görebilen misin?

Peki, sevmeyi bilir misin?
Ne kadar zamanın, benim için?
Ve ne kadar bakışın…

Dilime ve aklıma düşürmek istemiyorum olumsuzlukları…

Bir rüya değil, sevgi yumağı olmalı .
Hak ediyor muyum
Ediyor musun

Cevaplıyabiliyor musun tüm soruları…

Ne kadar yakınsın
Ne kadar uzak
Gerçek misin?

Ve

Her göz kırpışın, yeni bir dalga gibi
Beni içine almakta.

Güzelmiş bu duygu
Peki gerçek mi?
Kimse bilmiyor Tanrı dan başka…

Hiç yorum yok: