Hürriyet

22 Mayıs 2011 Pazar

FUTBOL LİG'İNİN AV MEVSİMİ "HAYDE" FENERBAHÇE...

Seni sevmek ,
Başka bir şey.

Ekmek gibi
Bazen su gibi…

Çok sevdiğin, hatırası olan bir giysini paylaşmak gibi.
Bir stat kalabalıkta; tek yürek olabilmek gibi…

Seni sevmek
Anlatılmaz.

Babandan, dedenden mirastır.
Kıskanılırsın, bayramda giydiğin kostüm gibidir.
Herkes o kostümü,
Yani o sahaya
O oyunculara sahip olmak ister.
Tek bir kupayı kaldıramadığın anda,
Bombardıman gibi negatiflikleri sıralarken üzerine;
Hala sana inanmak ve kutsal saymaktır.
Seni sevebilmek bu yüzden özeldir.
Vefalı bir aşktır, taraftarında…

Karlı gecelerde
Yağmurlu günlerde
Yine aynı tutku ve coşku ile sana koşabilmektir.
Seni sevmek…

Evleneceğin adamı
Ya da kadını, senden taraf olmasını beklemektir.

Sarının beyaza kavuşmasını
Lacivertin esip yağmasını
Mayıs da baharı yaşamak istemek gibidir.
Seni sevmek ibadettir.

Bir avuçken
Bir ses ile bir sahayı doldurabilmek
Hiç bıkmadan yine sana aşık olmaktır.
Seni sevmek.

Seni Sevmek…
Ziya Songülen’dir.
Lefter’dir.
Bartu’dur.
Alparslan’dır.
Selçuk’tur.
Tuncay’dır.
Alex’dir.
Ali Şen’dir.
Faruk Ilgaz’dır.
Güven Sazak’dır.
Emin Cankurtaran’dır.
Metin Aşık’tır.
Zeki Rıza Sporel’dir.
Aziz Yıldırım’dır.
Ali Koç’tur.
Sadettin Saran’dır.
Çavuşoğlu’dur.
Ziya Şengül’dür.
Oğuz’dur
Aykut’dur
Şeytan, Rıdvan’dır.

Cem Yılmaz’dır biraz.
Biraz Beyaz…
Acun’dur biraz
Ajda’dır.
Kıraç’tır
Bedri Baykam’dır
Ediz Hun’dur
Emel Sayın’dır.
Ercan Saatçi’dir.
Edip Akbayram’dır.
Biraz Ertem Eğilmez’dir.
Biraz Fazıl Say.
Gani Müjde’dir,
Gönül Yazar’dır biraz.
Kadir İnanır’dır
Halit Akçatepe’dir.
Hakan Ural’dır
İlhan Şeşen’dir.
İbrahim Tatlıses’dir biraz.
Hakan Peker’dir.
Kemal Sunal’dır
Uğur Dündar’dır.
Mehmet Ali Erbil’dir.
Nihat Sırdar’dır.
Sadri Alışık’tır biraz
Biraz Seda Sayan’dır.

Biraz halk, biraz o
Biraz şudur…
Biraz hepimizdir.
Kadıköy’ dür.
Şükrü Saraçoğlu’dur
“ Buradan çıkış yoktur !”…
Boğadır
Sarıdır
Laciverttir.
Altı rakamıdır.


Bir
Dokuz
Sıfır
Yedi Plakasıdır.
En BÜYÜK tür
Yüreklerimizde…

İstanbul’dur
Türkiye’dir.
Dünya’dır.

Adam gibi sevmeyi
Adam gibi sevinmeyi
İnsan gibi kutlamayı bilebilenlerin takımıdır
F E N E R B A H Ç E S P O R K U LU B Ü

Şimdi Futbol Liginin Av Mevsimi Sezonun Final Türküsü ile bitirelim ve TRANZONSPOR’a selam edelim :
Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde

Çiktum çami budadum
Endurdum yarisina
Boyle sevdami olur
Girsun yerun dibina

K'izilağaç fidani
Tepeden budanur mi
İnsan sevduği yardan
Bu k'adar utanur mi

Endum dere duzina
Aşlamayi aşladum
Sevdaluk eyi şeydur
Ben da yeni başladum


ŞAMPİYONLUĞUMUZ KUTLU,MUTLU VE UĞURLU OLSUN…
EMEK VEREN HERKESİN DÖKTÜKLERİ TERLERE HELAL OLSUN!

Hiç yorum yok: