Hürriyet

20 Mayıs 2011 Cuma

BİTTİ

Tut ki
Tut ki sevmiştim seni
Hani bir güvercinin sessiz süzülüşü gibi…

Esti geçti
Dağıttı gitti
Bir tek satır yok artık, geçmişe…

Ne sanıyordum ki sonsuz mu evren bile.
Kalsa babam da hiç gitmez di
Öyle ya…
Neleri bırakmak zorunda kaldım…
Neler göçtü, gitti…

Unuttum, bitti.
Damla damla
Her saniyesi gözyaşı ile yazılmış bir aşkın kıyameti koptuğunda
Ve sessiz kalmayı doğru bulduğunda,
Sevmek, özgür bırakmak ise;
Eyvallah
Benden tüm kuşlara…

Tut ki
Tut ki öyle çok sevmiştim seni
Hani ürkek bir serçenin, çimlere süzülüşü gibi…

Esti geçti
Bir geçti tufan
Bir kaldı
Elde yalan

Ne sanıyordum ki?
Bilmiyor muydum ki…

Unuttum gitti.
Ve bitti

Sağlam,
Bir kartalın kanatları kadar geleceğim şimdi…
Bağıra bağıra
Uçuyorum
Sarıyorum hayatı

Tut ki
Sevmiştim
Yalan olanı hiç sevmediğim gibi
O DA BİTTİ
VE GİTTİ…

Hiç yorum yok: