Hürriyet

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Güzel Bir Pazar...

Dün gece,
Dün gece ben uyurken
Usulca üstümü örtmüşsün.
Saçlarımı okşayarak.
Kuşlar söyledi.
Bilir misin, uyurken bile ruh hissedermiş.
Anladım.
Şimdi diyorsun ki:
Anlımdan öperek,
“Günaydın Canımmm, kahvaltı hazır”
Candaş,Yoldaş,Sırdaş,Sevgili,Eş’ ce.
Ne güzel bir uyanış
Mis gibi sıcacık poğaça kokuları burnumda,
Miskinlik yapıyorum,
Şımarıyorum.
Çıkmak istemiyorum bu tatlı uykudan.
Seviliyorum.
Seviyorum.
Bir gül var masanın üzerinde
Ölene kadar da sürer mi kuşlar sizce
Bu gün, şu an ölsem gam yemem
Yaşadım evet derim doya doya
Kokular devam ediyor,
Şimdi kızarmış ekmek kokusunun izlerini, üstüne sürülmüş tereyağ ezmeye çalışıyor
Fon da hafiften bir müzik.
Hava bulutlu ama bu hanede güneş var.
Elele vermiş,
Birbirine söz vermiş her can için.
Her daim güneş var...
Bugün Pazar,
Güzel bir kahvaltı beni bekler…
Rüya mı gerçek mi hayal mi ne fark eder.
Gönül hissetmek istedikleri ile de biraz yaşar.

Hiç yorum yok: