Hürriyet

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Ah Italya ve IL DIVO

http://vimeo.com/2209103

Yer
Barcelona
IL DIVO konseri
Maalesef İstanbul’da izliyorum.
Tv karşısında
Tarihin,aşkın,tutkunun ve müziğin iklimi buram buram ruha yanaşıyor.
Yavaş yavaş alıyor,kucaklıyor sarıyor tüm benliği ile.
Ne güzel şeydir müzik.
Ne büyük dünyadır…
Küçücük mekanında dünyalar yaratırsın bir anda
Tek tek lambalar yanar ve dans etmeye başlarsın.
Ruhun uçuşur yavaş yavaş aşk ile
Anlamını bazen bildiğin, bazen sadece dinlemek ile yetindiğin bu güzel şarkılar…
Herkesin ruhuna girebilen şarkılar vardır ve farklıdır.
Benim ki bunlar…
Hele böyle muazzam seslerle
Salon hınca hınç ve herkes ayakta alkışlıyor.
Gözlerimi kaparım,bırakırım kendimi…
Kucaklar beni usulca
Piyano tuşları ufak ufak dokunur kulaklara
Yıldızlar üzerine yağar
Yeri,zamanı,şekli sen belirlersin
Kainat ile bütünleşirsin
Tükendiğin yerde bu müzik ile yeniden bütünleşir
Sevgi ile yeşerirsin.
Sıcacık koynuna giriverirsin namelerin.
Herkesin bir ezgisi vardır,
Yakalanacağı bir melodi.
Şimdi ilk aşklarımdan Frank Sinatra’nın meşhur ettiği şarkı seslendiriliyor
“My way”
İtalyan asıllı Amerikan vatandaşı dememe gerek yok sanırım.
Yaratıcı
Sevgi ve aşk dolu
Tarih kokan
Heyecanlı,kanlı canlı. Gözleri gülen insanların
Evlerinden çiçeklerin fışkırdığı yerler
Romantikliğin zirvesi şarkılar
Tutku lambaları yanar bu ülkede.
Kadın gibi kadınlar
Motorsikletli genç kızlar
Cillop gibi adamlar
Her an her salise aşık olabileceğin bir ortam.
Kötü bir şey akla gelmez diye düşünüyorum buralarda
Henüz gidebilmek nasip olmadı ama gitmiş gibi hissediyorum,belki hayal kırıklığı olacak ama bir gün ayak basacağım bu üzüm ve zeytin şehrine.
Nefesim nefesine karışacak çizme şehrinin.
Şarapları,bahçeleri,yaşanmışlığı ile benim my way’im İtalya.
Benim yakalandığım melodi burada çalınıyor.
Duygulu,romantik,tutkulu ve ve ve tabi ki sevgi dolu.
Ölmeden görmem gereken yer.

Hiç yorum yok: