Hürriyet

30 Temmuz 2010 Cuma

Sevda Yükleri... Yük alıyoruz bile bile

http://www.dinliyoz.com/11220/yasar-sevda-yukleri-indir-dinle.html




İlla erkek erkeğe mi yapılır muhabbetler…
Sohbetler…İçmeler…
Kuruçeşmede İtalyanca öğretmenimleyim.
Kız kıza
Yalnız yalnıza…
Çok güzel bir atmosfer
Ay tepemizde,
Işıklar yanmış üstümüzde, manzara inanılmaz aşk dolu
Tabiat aşkı yanlış anlaşılmasın,
Şarkılar beni başta duygulandırıp ağlatırken
“Üzülme, manzarayı bana gösteriyorsun ama sen bakmıyorsun. Değer mi hayat da sağlıkla kal”yeter diyor bana.
Gemiler ışıkları ile donanmış boğazda dans ediyor
Bizler pistte .
Salsa yada tango kursuna gitmeye karar veriyoruz.
Acayip güzel bir atmosfer
Şarkılar ; ayrılıklar,ihanetler,kopuşlar,kavuşmalar,özlemler,sevdalar velhasıl hayat çağlıyor
Son şarkı ile Yaşar konserini noktalıyor…
Muhteşem müzik ve muhteşem sözler
"Sevda Yükleri.
Günün birinde olacak
Gönül birinde duracak
Günün birinde ben
Günün birinde sen
Günün birinde herkes
SEVDALAR KURACAK
Ne kadar yaşanır dersen der
Gemiler bile gidemez yol alamazlar
Sevdasız yola çıkmışlarsa"

Biz Türkiye’de de güzel ve iyi müzik yapıldığını ispat ediyoruz sadece sevgi ile diyor.
Sevgi de bana yalnız bitti zaten iş.
Ellerimizde mısırlar taze bardakta modernize yani,
Yazlık sinema gibi sanki bir bayram alanı
Çocukluğumuza dalıyoruz ikimizde nasıl da özlemişiz ah o çabucak uçuşup giden en güzel günleri.
Yanımda ki çift birbirlerini sarılmış dans ediyorlar. Acaba 15 sene sonra da böyle mi kalacaklar ? Kim bilebilir?
İnsan her şey güzel başlıyor öyle değil mi?
Bitmek tükenmeyen alkışlarla konser nihayetlenirken biz kendimizi Kuruçeşme kıraatanesinde buluyoruz.
İçip içip demli çayları ılık esen rüzgarla sarhoş oluyoruz sabah 3 olmuş
Dünyayı ve kadınları kurtardık
Adam gibi adam yok, anladık.
Noktalıyoruz özgürlük saltanatını
Sevdim bu işi
Hoş geldin cumartesi…
Şarkılar benim için…

Hiç yorum yok: