Hürriyet

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Sırılsıklam...

Yağmur,
Güzel yağmur…
Ne güzel geldin.
Zamansız. Birdenbire…
Allah’ım şükürler olsun sana. Bu güzelliği tekrar hissettirdiğin için bana.
Şu an da gözyaşlarımı akıttırdığın için.
Biliyordum,
Biliyordum beni yalnız bırakmayacağını…
Uzun zaman oldu
Bir yağmur damlası üzerinde böyle güzel romantik dans etmeyeli,
Sırılsıklam etti beni.
Elbisem üzerime yapışmış, herkes oluklar arasında beklemekte yavaş yavaş yürüyorum.
İnsanlar kızgın adımlarla suratsız ilerlemekte.
İnsan neden korkar sudan. Hele Allah’dan gelen den.
Anne karnı gibidir aslında orasıda
Ne denize benzer, ne duşa…
Sırılsıklamım.
Uzun zamandır böyle ıslanmadım.
Islanmaktan zevk almadım, şelale gibi kaldırımlarda yol alırken,
Saçlarım yapışmış nefes alamıyorum sudan, ne güzel
Arındırıyor beni
Bereketiyle yıkıyor beni Yaradan,
Caddeler bomboş
Yağmur avuçlarımda olacak kollarımı açsam ama deli diyecekler.
Hissediyorum.
Sırılsıklamım.
Üşümüyorum.
Çok mutluyum.
Çok huzurluyum
Yüzümde tatlı bir tebessüm
Bu berat gecesi hatırına mıdır ? Gerçekten beni beraat ettirir misin tutsaklığımdan.
Sırılsıklamım ve hissediyorum
Çok mutluyum
Uzun zamandır böyle ıslanmadım.
Böyle bir duygu yaşamadım.
Ne bir canlı, ne bir çiçek, ne bir söz
Allah dan açılmış kapılardayım
Merhaba,
Nurun ile onurlandır.
Şimdi gözyaşlarım gibi sevinçlerini akıttır.
Yaşama sevincim
Sırdaşım
Dostum Yaradanım
Sağlık,sevgi ve mutlulukla bana en doğruyu seçtir.
En doğruyu getir
Unuttur tüm geçenleri.
Beni terfi ettir
Beraat ettir.
Bağışla ve özgür kıl.
Sana ulaşmak için bir kapıyı daha arala
Yağmuru sevdiğimi bildin gönderdin, otobüsten iner inmez arındırmak için yeniden
Sırılsıklamım
Çok mutluyum
Tarifsiz bir durgunluk, şaşkınlık ve güzellik akıyor içime
Beraatınla onurlandır.
Senden gelen her şey kabulüm
Gerçek aşkın ile taçlandır.
Sırılsıklamım
Çok mutluyum.

Hiç yorum yok: