Hürriyet

21 Eylül 2010 Salı

Kıskanırım...

Kıskanırım…

Eski bir şarkının güzel sözleridir.
Netice de seven kıskanır mı ? Eh, biraz yani.
Bence dozunda her şey güzeldir.
Bende sevdikçe kıskanmışımdır zaman zaman.
Ama şu hayat da çokca kıskanılmışımdır hep.
Nedendir ? Bilmem.
Çünkü; kıskananların çerçevesinden bakıldığında.
Bana göre güzellik,
Geçicidir.
Beyin ve ruh önemlidir.
Hasetlikleri hiç katmıyorum.
Çünkü ben dümdüz düşünürüm genelde.
Kötüyü hissederim ama asla kötü bakmam.
Ve en çok başarıyı kıskanırım.
Mesela atlezimde madalya alabilmiş bir bayan atleti kıskanırım.
Hele o bayrağı sallandırdı mı akan sular durur; kürsüde ben, o oluveririm adeta.
Spor ve sanat için yapılmış her şey kıskanmaya değerdir.
Öyle onun yatı,katı.
Şunun şu model arabası
Son model çantası
Hiç kıskanmadım.
Bayram da yeğenime erkek arkadaşından çiçek geldi.
Duygulandım. Ne zaman büyüdü de çiçek geldi diye düşünürken evde ki misafirler “hepsi aynı anda sözleşmiş gibi kocalarına bakarak niye bize alınmıyor”deyiverdiler.
Yahu o kız daha taze on dokuz dolmuş, siz kırkı çoktan devirmişsiniz üstelik; hayatınız boyunca flört,söz,nişan,evlilik vs bir sürü yol kat etmişsiniz.
Tabi haklısınız kadın çiçektir her zaman önemsenmelidir ama o küçük daha.
Sonra aklıma geldi.
Ben, o yaşa gelmeden gülleri kapmıştım çoktan. Bunu da sesli düşününce herkes bana döndü baktı. Öyle ya gizli bir hayranım vardı, her doğum günümde kırk kırmızı gül gönderirdi.
Yine kıskanıldım.
Geçen magazin programında bir ünlü aldığı evlenme teklifini söylüyor, nasıl aldınız diyen muhabire.
-Yedi senedir arkadaştık zaten o beni beklemiş benim haberim yoktu hiç. Bir gün geldi
dedi ki :
-Seninle yaşlanmak istediğim için
-Senin doğru insan olduğuna inandığım için
-Seni hiçbir koşulda sevmekten vazgeçmeyeceğim için
-Seni korumak ve hep seninle olmak için
Bunları yapabilecek gücü her zaman kendimde bulduğum için.Ve kendime güvendiğim için.
Karşına geldim. Benimle evlenir misin?

İşte bunu kıskandım.Hem de çok.
Gerçekten, ne güzel bir ifade ve açıklık.
Gerçekten sevmiş,beklemiş ve teklifi kabul olmuş. Şimdi bir yaşında çocukları var.
Bence hayat da güzel şeyleri biraz da olsun kıskanmak lazım.
Bu kıskançlıkları seviyorum…

Hiç yorum yok: