Hürriyet

21 Eylül 2010 Salı

Ah İstanbul...

http://www.vidivodo.com/221432/dario-moreno-_-istanbul


Gözünü sevdiğim İstanbul.
İnci taneleri gibi dizilmiş durursun boylu boyunca
Her sahilin, başka aşkı fısıldar martılara…
Kemanın ince nağmeleri gibi yaşanmış tarihin.
Sever miydim eğer doğmasaydım sende.
Elbet de,
Elbet de severdim.
Aşkı
Sevdayı
Sarhoşluğu
Berduşluğu
Hırsızlığı
Efendiliği
Hayatı yaşatır, yaşayanla paylaşırsın
Ah İstanbul.
Nazlı gelin gibisin
Bir tepedeki çam benim nefesim.
Bir sahilinde ki çakıllar gözlerim.
Bir kayıkçı kollarım.
Derin soluk alırım her güzelliğinle
Kız kulesi
Topkapı
Boğaz
Kaldırımlar ah o Arnavut kaldırımları
Aşk gibi yağar yağmur aralarına; ince kadınların topukları giriverir acımasızca,
Akar damlalar ağır ağır yaz ve kış akşamlarında.
Kumkapı’dan
Ahırkapı’ya
Galata’dan
Beyoğlu’na
Adalar’dan Rumeli Hisarı’na
Simitçisinden
Balık ekmekçisine
Kapalıçarşı’nın o rengarenk mozayiği
Aşk verirsin insana.
Sever miydim eğer doğmasaydım sende.
Elbet de
Elbet de severdim.
Ara sıra gönül kaysa da başka topraklara
Ben,
Yine sende doğmak isterdim.
Ah İstanbul…

Hiç yorum yok: