Hürriyet

12 Eylül 2010 Pazar

Herşey Güzel

Neye evet

Neye hayır demek önemlidir.

Genel de her şeyi kabul eden yaradılış da olduğumuz için netice hep“evet”dir.

Önem vermeyiz gelir geçer kurallar işler.

Hayır demek; bir dur demektir aslında.
Karşındakine,zamana ve ya herhangi bir şeye.
Bir dakika, ben de varım buradayım diyebilmektir.

İyi düşünüp seçim yapmaktır.

Tercihlerle yolunu kendince aydınlık çizmektir.

Ama neye önem verdiğimiz değil de adeta bir çay partisinde hazır ikramlar la beslenirken; geleceğimizin ne olduğunu hiç önemsememek yani günlük yaşamaktır.
Tabakdakiler hoş sohbet dedikodu ile tüketilir, akşam olur eve gelirsiniz ev de yemek yok hane halkına. Ama olsun herşeyin çözümü var yumurta kırıverirsiniz. Onun için eskiden evin hanımları beyefendilerinden sonra evde olmak istemezlerdi. Saygısızlıktı. Çünkü eskiden evin reisi erkeklerdi. Bu gün herkes eşit.

Netice de eve geç gelince;
Plansız programsız yol almaktır yaşamda.
Tercihini yaptın artık sofraya oturan herkes yaşayan ve doğacak olanlar daha eksilerek lokmalar bu sahanda ki yumurtayı paylaşacaklar.

Bu gün evet çıkmış diye neden üzülüyorsunuz ki
Korkacak birşey yok herkes demoktarik seçimi ve iradesini kullandı.
Aklı selim hareket etti.
Herkes okuyor, dinliyor,izliyor,yorum yapıyor herşeyden haberdar
Nasıl yani demeyin
Herkes nasıl düğününe hazırkanırken ben Bihter'in dizideki elbisesinden istiyorum abimin düğününde diyorsa o derece bu referandum daki maddeleri de biliyor.
Bizler okumuş,bilgili bir çay muhabbetinde bile iki lafı bira araya getirebilen insanlarız.
Dünya ya kafa tutmuş bir milletin evlatlarıyız.
Oy kullanmaya gelince :
Kimi yolda ben istifimi bozamam çok çalışıyorum tatil yapıcam dedi,gelmedi.
Kimi nasılsa ben vekalet verdim, hal normaldir anormal olsa da beni ilgilendirmez dedi, oy kullanmayı bile düşünmedi.
Kimi de asli görevini yaptı.
Türkiye'yi güzel günler bekliyor. Niye enseyi karartıyorsunuz ki.
Bakın futbol deyince akan sular duruyor, öyle değilmi kaza olmuş bilmem kaç kişi deseniz kimse tv'ye koşmaz fakat futbol,transfer vs dedin mi herkes ekranda.
Şimdi de basketbol var. Sonuçlar açıklandı hemen hemen birazdan maç başlayacak basketbol.Üstelik de unutlamayacak bir tarihte ,günde ve final.
Türkiye final de
Önemli olan başarıdır.
Türkiye iyi yolda gitmektedir.
Dünya bizi izliyor bugün Amerika ile şov yapacağız.
Yarın seçimi değil bunu konuşuyor olacak çoğunluğunuz, emin olun.
Onun için üzülmeyin,kızmayın seçim yapılmıştır. Herkes özgür iradesini kullanmıştır.
Yani,
Herşey güzel

Hiç yorum yok: