Hürriyet

16 Eylül 2010 Perşembe

Çünkü...

Selam sana doğan sabah,
Selam sana doğan akşam.
Bir çiçek göndermişsin gönlüme,
Yudum yudum kokluyorum solmasın diye.
Derinden bir iç çekip kendi kendimle konuşuyorum.
Çünkü…
Ne yazsam boş,
Ve ne söylesem de.
Küfürde etsem yine, kendi kendime.
İçimde biriktirmişim sana karşı ne varsa gönlümde.
Bir sepet içerisinde;
Dem dem
Renk renk
Tek tek itina ile açıyorum
Ve
Bakıyorum yine renk renk
Güzel sözlerin ilhamı gibi gözlerin,
Ve hiç daha önce söylenmemiş esrarı gibi kelimelerin…
Çok komik ama …Biliyorum, boş.
Aslında bunlar bile boş
Özledim desem boş
Özledim, desem yine
Çaresi yok,
Çünkü…
Duymak istediklerimi söylüyor kelimelerim, sanki sendenmiş gibi
Ne yazsam boş,
Ve ne söylesem de.
Aksi aksi söylensem de yine,kendi kendime.
Yaslanmışım işte;
Mazur gör gönül, bir boş düşe.
Gülümsetiyor sadece,
Üstelik;
Olmayacağını bile bile
Çünkü…
Boş
Çünkü
Sebepsiz
Çünkü
Hayal
Çünkü…
Boşver…
Çünkü…
Çünkü…

Hiç yorum yok: