Hürriyet

1 Mart 2011 Salı

Geldimi Bahar?

Nehir donuyor,
Şehir ıssızlaşıyordu.
Dünde kalanlar, gecenin sokak bekçileri tarafından etraflıca toparlanıyordu.

Oysa ben gölgeler peşindeydim.
Peşi sıra arkasından gittiğim düşler;
Çim yeşili yeminler üzerine
İtinalıca bezenmiş güzel düşler…

Uzanmışım yeşilliklere
Bahar gelmiş her bir cana
Kana kana alıyorum nefesimi ciğerlerime…
Özledim
Özledim
Deyiveriyor
Kuşlar…
Bilinmeyen öpüşlere kanmış yüreğim,
Bekliyor doğacak son güneşi
Bahar gelmiş her bir cana
Hissediyorum derin derin gelen bu güzel baharı.

Uzanmışım yeşilliklere
Bahar gelmiş her bir cana
Ben hasret bir cana
Yüreğimin volkanı patlamaya an sayıyor…
Sıra sıra diziliyor, şiirler

Sen, peşine düştüğüm
Düş olsun varsın
Hayali avunmak bile heyecan
Bahar gelmiş her bir cana
Kana kana alıyorum nefesimi ciğerlerime
Sen,
Fısıldıyorsun usulca kulağıma
“Özlediğimde ve beklediğimde” sensin.
“Sen, nerelerdeydin?”

Geldi mi bu kez bahar…
Uzanmışım yeşilliklere
Çim kokusu yüreğime doluyor
Dünya varmış, nefes alıyorum…
Çok şükür…

Hiç yorum yok: