Hürriyet

31 Aralık 2010 Cuma

Hoş Geldin...2011

Uzun bir maratondan yeni dönmüş gibiyim.

Nefes nefese tüm telaşlarım,kırgınlıklarım.
Bir o kadar beklentilerim.

Geçen gece kendi oyalarken müzikler arasında tesadüfen buldum.
Neden kaçırmışım bu şarkıyı da diye düşündüm kendi kendime.
Kaçırdığım birçok şey gibi…
Cuk ! yerini buldu derler ya, öyle bir şey işte.
Geldi oturdu yüreğime,
Fotoğraflara bakarken
İşe koştururken
Yeni yaşa ve yeni yıla girerken her zaman kendime yaptığım hediye farklı oldu bu kez
Geçmiş fotolardan bir slayt tam çalışmıyor ancak olsun ekte ki müzikle ne güzel de örtüşlü
Rahmetli Aysel Gürel’in bu şarkısı muazzam.
Davet edildiğim yerde şu an bakıyorum;
Kimi baba kız dans etmekte.Off ne şanslılar ama farkında değiller.
Bir delikanlı çıkıyor, “benim için çok önemli şu an” diyor sevgilisine solist den aldığı mikrofondan evlenme teklif ediyor. Off ne ilginç ne güzel,Şanslılar mı bunu zaman gösterecek.Gerçekten birbirlerinin kıymetini bilebilecekler mi?
Abimin abisi soyduğu mandalina kabuklarını arka masadaki dostlarına atıveriyor.İlkokul öğrencileri gibi.Off ne güzel,ne şanslılar hala o çocuk orada.

2010 .Son
2011. Birinçler olacak

Sıfırdan başlamak gerçekten güzel mi? Bunu zaman gösterecek
Şarkı çalıyor, tam köprüden yeni seneye geçerken “ evli,mutlu,çocuklu” bu doğru mu gerçekten.Doğruluğu mümkün mü yada?
Bakalım zaman benim nezlimde neler gösterecek kendime.
Çok gülmek
Çok mutlu olmak
Çok sevilmek
Çok çok çok ,pozitif ne varsa.Bir insanı mutlu ne edebilecekse tüm kapıları açtım bekliyorum.
Umarım bu kez beni görürsün.
Ve ben tebessümler ardından değil artık huzurla kesin ve net gülmeyi ezberlerim.
Yeni yıl kucakla beni
Ben sana geldim,kaçarım yok zaten.
Beni biliyorsun ey hayat,
Artık…Biliyorsun.
Herkese ama bana daha çok mutluluk. Lütfen.
Senenin ilk günü,gözlerim gripten yaşarmış gözlerim olsun acıdan ağlamıyor bu kez.
İyi ki eve gidip yatmadım
O baba kızı izlemek bile yetti bana.
Belime sarılan bir adamı hayal etmekten çok uzakta ama gelmesini bekleyecek kadar gerçekçi
Kumda ayak izlerimi silmeyen bir mutlu yıl ol ne olur…
Hoş geldin…
Çünkü ben sıfırdan başlıyorum
Her şey sil baştan…
Ne yaşadım,nasıl yaptım hepsini unuttum. Gerçekten unuttum ,beyin çok acı yaşayınca otomatik siliyor.
Ben yine şarkıda ki gibi o kızım…
Elbet de benim lisanımdan anlayan bir yoldaş olacak…
Yalnızlıktan kime fayda gelmiş.

2011,2,3…. Sonsuza kadar gülmemi sağla.
Diliyorum herkes için
Ama bu kez önce ben…
Çünkü aynaya baktım, üç beş renkle farkla ben hala o yum
Bu önemli
Henüz iptal değilim
Hoş geldin…

Hiç yorum yok: