Hürriyet

22 Haziran 2010 Salı

Şimdi Neredesin Nerde ?

Sevgi...
Ah sevgi !
Senin adın ile başlardı sevgi,

Senin ile yaşamın güzellikleri
Güzel kahve gözlerinle bakardın inceden inceye
Hep bir şey anlatırdı bana bakışların…
O sert işine rağmen yufka yüreğin ve yumuşacık ellerin vardı.
Bir de hiç sevemediğim rakı sofran
Ben sende doğmadan vardım


Hayata adım verdim,
Sen can verdin
Hastanelerde dönmen için şiirler yaktım adına
Ben sende doğmadan vardım
İlk aşkım sendin
Şimdi neredesin nerde?

Gelsem sararmısın beni yine yine sevgiyle
Hiç doymadım ben sevgiye
Şımartırmısın yine
Bir şiir okurmusun bana
Uzatsam saçlarımı istediğin gibi belime kadar
Okşarmısın yeniden
Müsaade edermisin ağlayayım omuzlarında
Ben sende doğmadan vardım
Söyle şimdi sen neredesin ?Nerde

Hainler pusu tutmuş bir bir menzillerde
Ben dimdik ayaktayım sakın merak etme
Bir de türkü yakıyorlar “Babalar Günü” diye
Ağlıyorum yine bak
Sen den başka kimse senin kadar sevemedi diye
Neden bırakıp gittin diye…
Avuçlarımda
Yüreğimde
Sesimde
Nefesimde
Alın terimde
Şampiyonluklarda
Başarılarda
Milli günlerde
Ve hayat denen her anın içinde
Neredesin hani söz vermiştin ?
Hep sevecektin beni
Babam, çok özledim…
Şimdi neredesin nerde ?
Bir ses...

Hiç yorum yok: