Hürriyet

20 Haziran 2010 Pazar

HAYAT

Dokunamadığım ellerimin sessiz isyanıdır yazılar
Ve bir gecenin sessizliğinde sadece gözyaşları akar,
Kalırsın bir damla bir damla daha yalnızlığa…
Düş olur doğarsın geceme
Uykusuz yeni bir gecenin yenilenmiş sessizliğine,
Belki bir hayalsin
Bilmiyorum, nefesin ne ?
Gözlerin ne renk
Ya tenin
Ben yalnız sevdanın tanığıyım
Bilmiyorum
İsmin ne ?
Gizlenmiş bir yerlerde biliyorum beni gözlersin
Ufak tiyolarla bana tebessüm ettirirsin
Bazen taşların arasından fışkırmış çiçeğe güleriz senle,
Kimi zaman yağan yağmur damlasında kayboluruz sessizce.
Bazen taşların arasında ki su gibi…
Yaz sıcağında serin kalmış ikimiz.
Bazen ağaçların gövdesinde tırmanan karıncalar gibi telaşlıyız…
Çünkü biz aşka sevdalıyız…
Kah kokusunu duyarız esen meltemin
Kah dokunur gibi olursun kollarıma, sanırım sen rüzgarsın…
Sen doğasın
Sen aşksın
Sen müziksin, bir galeride ki tablosun
Sen güneş ,yıldırım, dolunay ve hilal
Sen sen hayatsın
Hoş geldin hayat küçük dünyama…

Hiç yorum yok: