Hürriyet

17 Haziran 2010 Perşembe

MUTLUMUSUN?

Ne oldu ? Mutlumusun ?
Değdi mi
Değdi mi bu kez?
Değiştimi odanın kokusu?
Değiştimi hayat serüvenin,
Ya yarım kalmış yalanların
Susma...Susma söyle
Kaldıysa söylenecek yalanın daha söyle hadi
Söyle de rahatla

Ne oldu ?
Pişti gibi oturduk koltuklara sıra sıra
Ellerle alkış tuttuk sana
Şimdi sen kadeh tokuşturursun orada burada
Şimdilik saltanat havasında
Sanıyormusun ki silinir gider her hatıra

Hadi eğlen,gül doya doya
Benmişsem üzüntüne sebep
Hadi mutlu ol doya doya
Bazen bir bedendir, bir başka bedene esir
Bazense bir ruhtur eksik diğer ruha…

Birkaç yıl oldu yazalı
“Şimdi sende herkes gibisin”diye
Üstüne Cem Baba 'yı yudumladım doya doya…
Eğlenmiyorum, zaman dolduruyorum desen de aslında;
Sorumluluklar ve yaşamdan ve sevgiden basbayağı kaçmaktır bu .
Hemde ahmakça !
Ve en delicesi ne biliyormusun ?
Bunları hep bir bilenin, ben olmam
Ne oldu mutlumusun ?
Yalancı yalancılarla olur
Haklısın
Benle işin nedir aslında ?
Yazık bunca geçen zamanına mı ?
Benim zamanıma mı aslında.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok ağır olmuş Emel Ablam.
Kimse tek kelime edemez.