Hürriyet

11 Mart 2010 Perşembe

Sen İçimde Olansın


Bir aldanış hikayesi değil
İçsel bir rüya gezintisi.

Bu sabah çok farklı uyanmama sebep olan duygu yoğunluğu
Rüyamda sen vardın
Yanıbaşımda
İskele,balıklar,deniz ve köpükler

Bir gezintiye çıkmışız seninle
Sonra bir davete katılacakmışız ama sen sadece katılmak ile kalmayıp bir de bir deste davetiye satın alıyorsun benden gizlice.
İşte, cömertsinde aynı şekilde

Cö.leri
Ce.leri
Geçiyorum
Sonradan –cek-cak’lar araya katılınca
Çoğalıyor aile
-Yapacaktık ! oluyor ki işte bu hayata bahane
Aman aman orada kalsın sessizce

Hiçbir art niyetim yok
Hiçbir art niyetin de yok.
Usulca eğiliyorum sana doğru
Usulcacık eğiliyorsun bana doğru
Gözlerimi kapattığımı anımsıyorum
Bir ufak dokunuş dudaklarımıza, ardından hızla çekiliyoruz birbirimizden
Cömertlikten öte aynı zamanda mantıklısında
Ben gibi
Kafamı omuzuna koymak istiyorum sessizce
Sessizce şu yorgun yüreğime ,omuzların sığınak olsun istiyorum
Ama vakit geç
An.geçti
Olamayacak bir şeyin hayali gibiydi.

Sessizce kalkıyorsun yanımdan ,
“Biraz yürümeliyim sahilde”diyorsun
-Ben de diyorum. Sana
İçimde seni kaybetmenin derin acısı ile sesleniyorum
-Özür dilerim diyorum.
-“Özür dileyeceğin şeyleri yapmayacaksın”diyorsun .Bunu istemeden sadece önlem almak için söylediğini biliyorum ve anlıyorum.

Anlıyorum çaresizliğimi
Ve
Çaresizliğini
Ama sıcacık bir uyanış sarıyor benliğimi
Sen, balık almaya gidiyorsun
Tekir ve barbun
Ben, Orhan Veli ile dertleşiyorum
-Tabi . Ben sözlerimde hep haklıydım. İşte beni de bu havalar mahvetti.
Diyor elini omuzuma atarak...

Hava, bahara çeyrek var
Dilimde sözlerini Ayşe Kulin’in yazdığı, bestesini Candan Erçetin’in yazdığı ve yorumladığı şarkı mırıldanıyor kulaklarımda:
“SEN BANA MÜJDE MİSİN UMUT MUSUN SEVGİLİ
KİM DEMİŞ GEÇTİ MEVSİM UFUKTA GÖRÜNDÜ KAR
BU KAÇINCI BAHAR SAKIN SORMA SEVGİLİ
BENİM YORGUN GÖNLÜMDE AŞKININ TELAŞI VAR
BAHAR GELDİĞİNDE Mİ BEN BÖYLE OLURUM
YOKSA BÖYLE OLDUĞUM DA MI GELİR BAHAR
AYRICA BUNUN SENİNLE NE İLGİSİ VAR
TABİİ Kİ BEN BÖYLE OLDUĞUM İÇİN BAHAR
ÇÜNKÜ SANA DEĞDİĞİNDEN BERİ ELLERİM
BÜTÜN KIŞ DALLARINDA TOMURCUKLAR VAR
SEN BANA VAAT MİSİN LÜTUF MUSUN SEVGİLİ
KİM NE DERSE DESİN AL BENİ SİNENE SAR
YAŞANMIŞ BAHARLARI UNUT GİTSİN
SEVGİLİBENİM GÖNÜL ÜLKEMDE BİR TEK SENİN AŞKIN VAR”

Ve içleniyor yüreğim
Uyanıyorum yeni sabaha...
İmkansızlığın acısına tatlı bir uyanış bu
Ardımda kalan rüya yada hayal her neyse...
Orada güzel olan herşey var.
Çünkü BEN varım
Ben, varsam Sen de varsın
Çünkü sen, içimde olansın

Hiç yorum yok: