Hürriyet

25 Mart 2010 Perşembe

GEL !

Öyle özlemişim ki seni
Bir kez olsun
Konuşabilsek
Anlatsam dün de kalanları,
Sensiz geçen an.ları.

Sen, diyeceksin ki
Dudağını hafif yana doğru büküp tatlıca bir tebessümle
“Biliyorum”.
“Haklısın”
“Sen ,en iyisini yaparsın”

Diyeceksin
Başka ca diyeceğin tüm cevaplar elimde,
Çok önceden verdin bu tiyoları bana ama

Kırılmadık pek bir şey kalmadı...

Gel bir,
Hele bir gel
Gel Türkiye’yi
Ardından dünya yı kurtaralım.
Maça gidelim
Kıraathaneye
Sen, bana bira ısmarla
Adam gibi adam ile sohbet edeyim.

Gel, bir hava alalım boğazda
Hayatın boyunca hiç gidemediğin o sosyal tesislere ben götüreyim seni.
Ne bileyim,
Saçlarımın sarısını gör
“Çok güzel olmuş ,yakışmış”de.
Gözlerin dolarak okşa yeniden başımı,
Her zaman ki gibi.
Dertleşelim,
Sana belki çok değil ama bana çok oldu be !
6.sene olacak bak
Haziran yaklaşıyor
Yaz koynuna girdi baharın...
Çok ca zaman oldu
Çok ca zaman oldu bu ayrılık
Ve insansılar arasında bunalış.
Gel bir şiir okuyalım, bana verdiğin Ümit Yaşar’dan
Gel, o benim tepeme götüreyim seni
Akdeniz akdeniz kokan
Ben, hayran olayım o kadar soruya nasıl doğru cevaplar bulduğuna
Ve önce anlamayıp günler geçtikçe çözeyim söylediklerini
Nasıl küçük olduğumu hissedeyim.
Yaptığın her şeyin doğruluğunu;
Yine yeniden bulayım.

Yalnızım
Evet, yalnızım sensiz
Sen, diyorsun ki
“Aldırma onlara sen,
Yaradılanı hoş gördük , yaradan dan ötürü”
Ama ara ara olmuyor
Tıkanıyorum
Boğazım düğümleniyor
Gözlerim yaşarıyor

Özlüyorum
Özlüyorum çok seni

Şimdi diyor ki şair Ö.Asaf ben gibi içi sızlayarak:
“Sizin hiç babanız öldü mü ?
Benim bir kere öldü, kör oldum.
Babamdan ummazdım bunu kör oldum
Bir şey gibiydi birşey gibi kötü”...

Mısraları devam ediyor ağlayarak...

Gel,
Ne olur
Bir salise olsun
Bir kez sarılayım
Ne olur gel !

Hiç yorum yok: