Hürriyet

23 Kasım 2011 Çarşamba

Yıldızlar Kayar Sonbahar da...


“Elbet bir gün buluşacağız
Bu böyle yarım kalmayacak.
İkimizin de saçları ak.
Öyle durup bakışacağız”

Bebeklik anılarımda.
Kars’da hatırama derin işlenmiş çok güzel bir şarkıdır.
Yıllar geçince unutup da , bir gün evde ..
“Evet evet, anne hani Kars’da dinlemiştim de unutamamıştım.Sana sorduğum şarkı bu!”
-Hah buldun mu sonunda..
Çok etkilenmiştim.
Anne-kız sahnede şarkı söylüyorlardı.
Birinin saçları sapsarıydı.
Çok güzel yorumlamışlardı.
Yanlış olmasın, sanırım henüz üç yaşındaydım.
Anneciğim :
-Evet, söylerler.
Şükran Ay’dı o ve kızı.
Şükran Ay’ı ilk kez o zaman tanımıştım…
Ve hiç unutmadım.
Büyüyünce hayatıma giren sevgili Savaş Ay gibi…
Onun çok fazla bilinmeyen yönü ile,
Sevgi dolu, yorumu ile
Rahmetle anıyorum.
Kasımları sevmiyorum.
Sevemedim.

Hiç yorum yok: