Hürriyet

1 Nisan 2010 Perşembe

KARA LEKELER...


Bu işin yetkilileri hatta oylarla seçilmiş bakanlık ve de koltukları bulunmakta
Ben göreve atanmadım ama çok yorulmadan internetde 10 dk yaptığım araştırmanın
neticesidir :

1999- Depremden 1.derecede etkilenen çocuk sayısı 400 Bin
Ölen,yaralanan ve travma geçiren bilinmiyor ?

1999-Kimsesiz çocuk sayısı 700 Bin

2003- Madde bağımlısı (Tinerci) çocuk sayısı 29 Bin

2008-Devlet den yardım bekleyen, ilkokul çağında olup işitme engelli olarak eğitim hakkından yararlanmayı isteyen çocuklarımızın sayısı 25 Bini aşkın
Bu hakkı kullanabilen 6 Binden az

İlkokul çağında 78 Bin çocuk; ücretli,maaşlı ya da yevmiyeli tarım sektöründe çalışıyor.

2009- Emniyet Genel Müdürlüğü Asayiş Daire Başkanlığı’nın açıklamasına göre 2009 yılının ilk beş ayında 43 İlde 645 Çocuk kayboldu.

Türkiye’de her yıl 2 Bin 500 Çocuk Ev Kazaları nedeniyle ölüyor...

2010 Fosseptik çukurunda boğularak ölen Umut...
Umut’lar bizim yarınlarımız
Okuyun yarınlarımızı görün
Herşey ne kadar net !
Ve yine 23 Nisan geliyor

Bütün ümidim gençliktedir” Mustafa Kemal ATATÜRK

Hiç yorum yok: