Hürriyet

2 Ekim 2010 Cumartesi

Bir Çiçekle Yaz

http://www.facebook.com/video/video.php?v=4066592286


Çok sevdiğim bir yorumcudur Melihat Gülses.
Eşi bestekar Necip Gülses’dir.
Bir vesile ile TRT kurumunda tanışabilme şansına sahip oldum.
O zamana kadar bülbül gibi sesi ile “günaydınım nar çiçeğim sevdiğim”şarkısını dinlerdim.
O ne yorum o ne güzellik.
O şarkıyı duyunca akan sular duruverirdi. Alır götürür derler ya işte öyle bir şey.
Bülbül gibi bir yorumun her şarkıda farklı rengini kulaklarıma ve ruhuma katmıştır bu hanımefendi.Yakından tanıyınca, bunun arkasında ki zarafeti de görebiliyorsunuz.
Yine eşi bestelemiş.
Yürekten severse insan.
Dağları delmek değil ama engelleri aşar kesin.
Şimdi bu şarkıyı dinliyorum, ne güzel sözler...
Benim için yeni bir nar çiçeğim vakası.
“Hiç gül koklamadım senin üstüne
İnan ki bu aşkın en güzel yanı
Geçmez diyorlardı bir çiçek ile yaz
Seninle geçen bu kaçıncı yaz
Eğer yürekten severse insan
Her mevsim yaz olur
Hiç keder kalmaz”
Sevdanın dolu dolusu
Sağnak sağnak yağar gönüllere gizlice,
Kimi bilir susar sessiz
Sessiz gider
Kimi bilir susar anlamaz
Anlamaz gider
Sevda çiçeğini taç yapanlar başlarına
Bilirler sevdanın tılsımını
Narin ve nadir sevda çiçeği
Kadife gibi
İpek gibi pürüzsüz
Üstüne gam,keder,dert düşse de temizler
Kir tutmaz
Kin tutmaz
Aşk tutar
Sevda yakar
Sevgi tutar
Sevgi düşerse yüreğe,
Eğer yürekten severse insan
Göz onu görür
Ve neye bakarsa onu görür
Sevda çiçeği taç olur

Hiç yorum yok: